Orvosi körzetkereső Debrecenben

Amikor Debrecenbe költöztem, majd amikor a városon belül költözködtem soha nem tudtam, hogy melyik háziorvoshoz, fogorvoshoz tartozok. Kitartóan keresgélve néha valamilyen rendeletekből sikerült előhalászni az információt… persze gondolnád, hogy oda tartozol ami a legközelebb van hozzád, de ez nem mindig igaz.

Tegnap is felhívott egy ismerős, hogy tudom-e, hogy melyik háziorvoshoz tartozik az X utca.

Rámentem a Debrecen.hu-ra, a háziorvosok fülről persze nem derül ki, hogy utca szerint ki hova tartozik, de aztán az “egészségügyi infók“-ra kattintva bejön egy rendszer, ahol lehet utcára is keresni. Nagyon megörültem, az alkalmazás elméletben pont azt tudja amire nekem szükségem van: utcanév és szám alapján megmondja, hogy melyik körzetbe tartozom.

Ami probléma volt vele, hogy nagyon nehezen használható, 146 oldalnyi utcanév van, véletlenül sincsenek abc-rendben, a keresője enyhén szólva nem tökéletes, úgyhogy lapozgatnod kell, már ameddig bírod cérnával. A térkép felugró ablakban jelenik meg, amivel szerintem sokan nem tudnak mit kezdeni, nem tudják, hogy engedélyezni kell. A körzet számát és címét pedig csak akkor mutatja, ha a piros buborékra kattintasz…

Szóval lenne mit csiszolgatni rajta, de már az is nagy lépés, hogy van ilyen:

***

Amúgy ma voltam üzemorvosnál, vicces volt, mikor megtudta az asszisztens, hogy civilek vagyunk, meg szenvedélybetegekkel foglalkozunk elkezdett kérdezgetni arról, hogy tudna leszokni a cigiről, bár ehhez nem értek, azért adtam neki pár tippet. 🙂

W pedig mindig amikor megy a háziorvoshoz mindig meghekkeli a gépét, mikor beteg pont mindig elromlik a számítógép, lefagy a rendszer, elavul egy szoftver stb… szóval imádják. 🙂

Orvosi körzetkereső Debrecenben” bejegyzéshez ozzászólás

  1. KV szerint:

    Szia!
    Én is hasonló problémákkal küszködök. Ráklikkeltem az oldalra, de oda regisztrálni kell. Van egy ún Ellenörző kód mező,amit nem tudok kitölteni……
    Tudnál segíteni nekem ebben?
    Köszönöm

    • Pannóca szerint:

      Szia! Ezt a bejegyzést 4 éve írtam, a körzetkereső linkjét pedig mindig variálják. Ahogy az előző hozzászólónak is írtam az a biztos, ha rámész a http://portal.debrecen.hu/intezmenyek/egeszsegugyi linkre, és ott bal oldalt a menüben a legelsőt, az egészségügyi infókat választod ki. Nekem onnan most is működik, és a bejegyzésben szereplő linkről is.
      Ha úgy érted, hogy nincs minden kategória feltöltve az tény, én is úgy látom. :S pl háziorvosok, fogorvosok benne vannak, de a védőnők már nem…

  2. Én is épp pár napja jutottam el az oldaladra, utca alapján akartam háziorvost keresni. De nekem is az volt a gondom, hogy nem tudtam regisztrálni, mert két kódot kért, miközben csak egyet mutat fel. Itt ezen a legutóbbi linken meg nem látok utcakeresőt, csak a rendelők listáját. A defaultos linken meg nem lehet utcát beírni, nem aktív a rovat. 🙂

    • Pannóca szerint:

      na már te is csak ezért jársz felém Pimi! 😀

      nézem a statisztikákat és mindjárt bőgök, ezt a bejegyzést kb. 20.000 látogató olvasta már :S 🙂 /az összes többit max pár tucatnyian/ hasonlóan népszerű 1-2 bejegyzés, amit a DKV-val kapcsolatban írtam, el nem bírom képzelni hogy lehet ilyen rosszul kitalált a lakosok tájékoztatása…

  3. Na, közben rájöttem, hogy beírni ugyan nem lehet a keresőbe, de a három pontra kattintva előjön egy utcanév lista, ahol ki lehet lapozgatni fél óra alatt. Erre végül az jött ki, hogy “Ehhez a körzetcímhez nem található hozzárendelt rendelőintézet!” 🙂 Szuper. Ez biztos valami pár száz millás uniós “project”.

    • Pannóca szerint:

      az oldal alján ott az EU-s és a “Magyarország itt épül” logó, szóval uniós támogatás biztos volt benne. (gondoltam kikeresem, de a lezárt pályázatok rendszere is hasonlóan jól kereshető lett mióta nem néztem :D)
      az ötlet pedig jó lenne, de így tényleg eléggé használhatatlan és el is avult idő közben

Vélemény, hozzászólás?

