Én meg a diéta

Nem is írtam, még, hogy van egy wellness-fitness célom: az, hogy kétszámjegyű maradjon a testsúlyom. (Hogy cél lett belőle abból sejthető, hogy sajnos rezeg a léc. 😀 Bölcsen nem tűzök ki egyéb ezzel kapcsolatos irreális célokat, mert tisztában vagyok a korlátaimmal és azzal, hogy mit bírok hosszútávon betartani.)

Szóval a célom eléréséért keményen dolgozom, komoly lépéseket tettem, például teljesen lejöttem a napi két bögre tejeskávémról már pár hónapja, megállom, hogy reggelire, vacsorára csak 1 zsemlét/1 szelet kenyeret egyek, nem iszom cukros üdítőt, kerülöm a gyümölcsleveket stb., általában ásványvizet vagy gyümölcsteát iszom édesítés nélkül, édességet csak heti 2-3 alkalommal eszek, akkor is jelképes mennyiséget. Ez az amire képes vagyok, amúgy ugyanannyiszor eszek és ugyanolyan “feltéteket”, főételeket, szóval egyáltalán nem éhezek és nyilván továbbra se mozgok, de ez még így is eléggé megterhelő pszichésen, meg kell erőltetni magamat, figyelni kell, hogy betartsam. Remélem ez legalább annyira elég lesz, hogy ne hízzak tovább.

Én meg a diéta” bejegyzéshez ozzászólás

    • Pannóca szerint:

      óh, köszi! a nem hízást részt nem tudom, de a diéta megy, a siker titka, hogy elég alacsonyra rakjuk a lécet 😀

Vélemény, hozzászólás?

