B24-es Rutkai Bori koncert

Tegnap voltunk a B24-ben Rutkai Bori banda koncerten. Ültettünk virágokat a galéria kertjében, Zoé volt a kis segédem, bár rosszul fogalmazok, neki nagyobb rutinja van ebben, mint nekem, mert mamával folyton kertészkedik, szóval segítettem neki ültetni. Aztán letelepedett alkotni, lerajzolta Borit és a koncert közben át is adta neki az alkotást, megtapsolták. Tök aranyos és közvetlen volt Rutkai Bori, nagyon jó bulit csináltak, bevonták a gyerekeket. Bár Zoé kicsit meg volt szeppenve, de hatalmas élmény volt, hogy felmehetett a színpadra, szerintem még sokáig fogja mesélni. 🙂 Frédi az ölemből nézte végig a koncertet, iszonyatosan koncentrálva, szerintem meg volt lepődve, hogy ez hogy is lehet, őket szokta nézni a youtube-on és most ott vannak élőben. Itthon ahogy nézegeti a koncerten készült képeket kalimpál és azt mondja az jóóó és random Bélázott is az este. 😀 Az indulás előtti percekben jutott eszünkbe, hogy fekete-fehér csíkos pólóban kellene menni, mert az a Boris “egyen-pizsama”, több gyerek és szülő is így öltözött, jópofa volt. Egyébként itthon rengeteg zenét hallgatunk, de Gyrllus mellett tényleg ők az abszolút kedvenc, mind imádjuk… bár hatalmas a kínálat a gyerekzene piacon nagyon kevés ami igényes és még a szülőknek is élvezhető, na ez ilyen. Sokszor észre se veszem, hogy dúdolom, a gyerek int le, hogy annyyaaaa…! Még nem volt meg nekünk egy könyvük sem, úgyhogy kértünk Boritól egy Pizsamátort dedikálva, ami nem csak sima könyv, mert ahogy Zoé mondja “még dézé (cd) is volt hozzá!”. És még az illusztráció is Rutkai Bori munkája… este fel kellett olvasni, de apa olvasta, mert én nem bírom ki éneklés nélkül. Augusztusban jönnek újra Debrecenbe, én már beírtam a naptáramba. Itt van egy képgaléria, ami nyomokban minket is tartalmaz, a többi a facebookon. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

