Tipikus anyák napja

Az anyák napját is úgy kellene ünnepelni, mint a munka ünnepét, kicsit inverzen… szóval egy kis csenddel, pihenéssel, egy étterembe, kávézóba beüléssel kettesben a párunkkal, gyerekek nélkül. Álmodik a nyomor! 😀 Persze lebetegedtünk, az ovis ünnepség helyett itthon fetrengtem iszonyatos migrénnel, izomfájdalommal, hőemelkedéssel, közben a szintén beteg Zozi sírdogált és alkudozott, hogy de mégis menjünk már. (Tavaly se voltunk, mert akkor tesómhoz szaladtam kórházba.) Na mindegy, bíztattam, hogy csak lesz valami a suliban is ez alkalomból, majd akkor… 🙂 Hétvégén azért egy picit pótoltuk családi körben, W-vel “titokban” vettek egy nagyon tündér kis rózsakosárkát és étcsokis bonbont is nekem, tegnap pedig ideadta az oviban készített ajándékot is, úgyhogy meg lettem köszöntve. Rendes kis családom van, nem rajtuk múlik, de ez az anyák napja sosem akar összejönni. 🙂 Vagyis pont ezzel jár anyának lenni…

Vélemény, hozzászólás?

