Kockajáték

Résztvettem a Comedy-s Kockajátékon, az Agymenők részek közt voltak megadva betűk, amiből minden nap egy, a sorozathoz kapcsolódó kifejezést lehetett kirakni, összegyűjteni. Nem tudtam mindig nézni, de kb. a fele megvolt. Mondjuk picit csaltam, W lelőtte a poént, hogy hogy lehet megfejteni “könnyen”, kockamódra, például a ska végződésből a Nebraska sosem lett volna meg, de aztán az ő módszerével rákerestünk az Agymenők wikin és onnan már könnyű volt (bár a lokomotívosat így néztem be… a kísérleti pedig fizikus lett volna, de nem volt elég betűm :)). Viszont így aztán el is kényelmesedtem, nem gondolkodtam sokat, hanem sokszor csak kigugliztam a megoldást, pedig utólag olyan kézenfekvő dolgok voltak… A comedy facebook oldalán úgy látom a tinik módszere más volt, ők mindenféle csoportokban és fórumokon kunyerálták egymástól a betűket, amiről lemaradtak, ill. a helyes megfejtéseket. Megvolt a sorsolás, sajna nem nyertem (bár nem sokat vesztettem, már játszottam vagy egy hete mikor leesett, hogy a Los Angelesi stúdiólátogatásos út csak egy főre és négy napra szól…), de azért így is egy élmény volt újra rákattanni a sorozatra és még bele is futottam pár epizódba ami eddig kimaradt. 🙂

kockajatek.jpg

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

